16 september, äntligen!

Idag öppnades stränderna för hästar och hundar. Aldrig förr har vi haft +20 C och vindstilla……Sagolikt.  Bilden visar Glenayre Mystique från ovan, riktigt på G och tycktes gilla det lika mycket som jag och de ca 15 hundar som också ”ställt klockan”. Tur att Misty är hundvan!

A morning at the public beach, open for dogs and horses the 16th of September. This year was special with + 20degrees, sun and no wind!  First time for Glenayre Mystique/ Misty/ and she really enjoyed it. Next stop Denmark if you ever find it worth while to try.

misty-pa-stranden misty-pa-stranden-2

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.